czwartek, 26 maja 2016

Birthday session

Nareszcie doczekałam się porządnego aparatu. Nie powiem ale ciągłe pożyczanie stało się już trochę męczące. Ta notka też została trochę przesunięta ,lecz teraz postaram się to nadrobić. Na szczęście niedługo wakacje więc postaram się wymyślić coś fajnego na lipiec. Z okazji moich urodzin Jula zabrała mnie do lasu co zainspirowało mnie do tej sesji. W marcowo-kwietniowym wydaniu K magazine mogliśmy zobaczyć sesje z okazji 7 urodzin magazynu. Przeważały tam motywy kwiatowe oraz czerwono-różowe odcienie. Ona także dała mi mnóstwo pomysłów, które z pewnością niedługo wykorzystam. Julka ma na sobie wzorzystą sukienkę z Pull&Bear. Dla ciekawych na ustach ma płynną, matową pomadkę z inglota numer 16. Są świetnym zamiennikiem dla Kylie lipkit. Liczę, że spodoba Wam się sesja.
                                                                                                                     Alvvy

          













1 komentarz:

  1. Super zdjęcia :) Polecam rozjaśnienie tła, będę się lepiej czytało notki i oglądało zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń