środa, 20 kwietnia 2016

A private view

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka ze sklepu internetowego A private view. Zamówiłam beżową bluzę widoczną na zdjęciach. Paczka przyszła po niespełna dwóch tygodniach. Uważam, że jest naprawdę dobrej jakości. Świetnie pasuje do wielu rzeczy.Długo się przymierzałam do kupna ze względu na dość wysoką cenę ale nie żałuję wyboru. Jest to kolejny sklep z pewnością warty polecenia. Jeśli podoba Wam się pomysł żebym wstawiała czasem notki ze stronami wartymi polecenia piszcie w komentarzach. Postaram się wstawiać takie posty raz na dwa miesiące jeśli chcecie. Czekam na wasze propozycje.
                                                                                                                                Alvvy













                                                                                                                       

6 komentarzy:

  1. Cześć Alvvy ! Musze powiedziec, że niektóre z twoich zdjęć są naprawdę świetne. Tak trzymaj. Interesuje mnie jednak ten ... wielokropek który przewija się przez wszystkie Wasze sesje. Symbolizuje on coś ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje , staram się wkładać dużo serca w sesje. Cieszę sie, że ktoś dostrzegł nasz znak ponieważ miał on w założeniu odróżniać nas od reszty blogów. Powstał on przypadkiem lecz symbolizuje drogę, która oznacza dla nas dążenie do wyznaczonego celu. Miało to nawiązywać do pierwotnej nazwy bloga, ale w ostateczności pozostał on naszym logiem.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bluzy są wciąż dostępne na stronie a private view ale jestem szkłonna ją sprzedać napisz do mnie proszę na meila animacja.lisowska@gmail.com

      Usuń
  3. hej jaki masz rozmiar bluzy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza ze zdjeć jest w rozmiarze M

    OdpowiedzUsuń