środa, 6 lipca 2016

Start holidays

No więc zaczynamy wakacje! Tak długo upragnione dni nareszcie przyszły. w związku z tym postanowiłam dodawać nowy post w każdą środę do 27 lipca. Z uwagi na to, że od 7 sierpnia do końca wakacji będę na wyjeździe, przez ten czas nie będą pojawiać się sesje. Jeśli uda mi się napisać notki podczas wyjazdu to postaram się je oczywiście dodać ale wstępnie ostrzegam. Za to na blogu pojawi się filmik z mojej małej wycieczki. Nareszcie mogę się pochwalić moją wymarzoną podróżą do Stanów Zjednoczonych. Nawet nie wiecie jak się cieszę. To tyle jeśli chodzi o część informacyjną. Stylizacja jest bardzo wakacyjna oraz festiwalowa.Trochę odważniejsza niż zazwyczaj lecz mam nadzieję, że się spodoba. Wszystkie ubrania wypiszę na dole.                                       Alvvy


























katana- second hand
bluzka- H&M
spodnie- bershka
buty- adidas stan smith
konturówka do ust- no name


2 komentarze:

  1. Przepraszam ale zapomniałam wypisać ubrania pod zdjęciami😂🙈 zaraz jak wrócę do domu to uzupełnię notkę 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taki alternatywny styl ! <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń